Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Iz arhive NSPM: Kosovo damo - zid ne damo?!

Komentari (39) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 06 februar 2017 16:11
el srbinjo i šire
pa on je izmislio „sukobe širih razmera“, da bi ih kasnije sprečio. da je kukavica videlo mu se na licu kad je bežao iz srebrenice da ga ne bi kamenovali. obmanjuje narod da je nešto postigao u pregovorima. treba razglasiti na sva zvona da je u briselu kapitulirao. KAPITULIRAO! KAPITULIRAO! KAPITULIRAO!
Preporuke:
152
3
2 ponedeljak, 06 februar 2017 16:47
s.p.Lajković
A šta vrede više ovakvi tekstovi kada se izdaja odvija tu pred našim očima i niko ništa da preduzme? Ako je premijer toliko plašljiv samo nekoliko šamara bi ga dovelo u red. Izgleda da koliko god je premijer plašljiv, plašljiviji su pripadnici vojske i policije kojima je dužnost da ne budu plašljivi.
Preporuke:
148
3
3 ponedeljak, 06 februar 2017 16:53
penzioner Cviko
Sve ovo razumem ali sam nemoćan. Veliki Pajac je od Srbije napravio Veliki Cirkus u kojem je učestvovalo oko 1,7 miliona gledalaca plus oni što su učestvovali u glasanju ali nisu ušli u arenu. Ti gledaoci su problem. Oni su mu to omogućili. Oni traže hleba i igara po cenu, da neko ni kriv ni dužan, izgubi glavu u ovom što se zove cirkusanersko ludilo. I opet moram da verujem, sve više i više, da je pok. dr. Jovan Rašković bio u pravu. Dok su Jugoslavijom odnosno Srbijom u posleratnom periodu vladali ljudi koji su imali neku dozu etike i vere skriveno u sebi, nismo bili ovakvi. Kako je stasavao "novi socijalistički čovek sa socijalističkim pogledom na svet" sve je krenulo nagore, po zlu, ka zlu. I sad smo tu gde smo. Rešenje, vratimo se bontonu, etici i naravno veri pravoslavnoj, suzbijmo alavost, sebičnost, mržnju, prekost, tvrdoglavost... Ako nećete sledi haos. Dakle, još gore. Zar Vam toliko treba da bi se prizvali zdravom razumu? Branko Dragaš poručuje: bojkotujmo izbore! Razmišljate?
Preporuke:
91
10
4 ponedeljak, 06 februar 2017 17:01
Petar B.
Vrlo informativan komentar koji opisuje "istorijat" zida a dodaje jos neke interesantne podatke.

Mogu samo da zamislim kako se g. Jaksic i ljudi poput njega osecaju na Kosovu danas, ali mu zelim poruciti da je puno ljudi iskreno zabrinuto za njih. Uz malo srece, posle aprila, ta podrska ce biti i institucionalizovana.
Preporuke:
119
5
5 ponedeljak, 06 februar 2017 17:28
Ne klepeći nanulama
tako da su se oglasile sirene u Raškoj, vojska i policija u istom mestu je obukla ratne uniforme i sa dugim cevima šetala kroz grad. Predsednik helikopterom sleće u Rašku i razgovara sa navodnim predstavnicima srpskog narod tj. sa „šiptarskim gradonačelnicima“ (jer su
--------------------------------------
U helikopteru je bio i general Diković , pitam se šta se dogodilo sa tim čovekom, pa zar ne vidi da ga ovaj izrod manipuliše i voda kao mečku Božanu na seoskom vašeru, zar nekada ponosni general ne shvata da je on deo scenskog folklora iz ulične predstave.Tog vatrogasca što spominjete, nije slučaj par exellance nego znatni deo Vučićeve SNS" vatrogasne brigade" .
Preporuke:
118
3
6 ponedeljak, 06 februar 2017 17:56
Bojan, Priština
Sever Kosova, jedno fino parče zemlje naseljno isključivo Srbima, zašta dadosmo da nas pita neko - ne znamo?

Da se dva ćaknuta brata još malo igraju jedan predsednika drugi krimi bosa...
Preporuke:
130
2
7 ponedeljak, 06 februar 2017 18:39
negi
@Bojan,Priština....Sever Kosova smo dali,a i ostatak KiM, zbog "etike" komunista na koju se penzioner Cviko stalno poziva.
Preporuke:
30
32
8 ponedeljak, 06 februar 2017 20:56
Dragan, Katun
Marko ne gubite vreme na ove ništake iz ko zna koje kolaboracionističke vlade po redu, za njih je Gospodin Milan Nedić neupitna veličina.
Dajte svog kandidata za Predsedničke izbore, bar Mi rodnoverni da imamo za kog da glasamo.
Pozdrav.
Preporuke:
69
11
9 ponedeljak, 06 februar 2017 23:28
Bojan, Priština
negi

Svi smo pomalo krivi.
Preporuke:
45
3
10 utorak, 07 februar 2017 02:51
srb a ne srp
Postoji,otpad,djubre,smece,i otrov( smrtonosno opasno.)Mozda jos ali mi je nepoznato do sada, postoji i peta kategorija.Ovo je SMECE,treci stupanj.Zahvalan na dopunjenoj katerogizaciji.
Preporuke:
27
0
11 utorak, 07 februar 2017 03:57
Boro
Bravo Marko. Bog da te čuva. Moja podrška. Svakoj izdaji kad tad dođe kraj. On će ući u istoriju kao izdajnik svoga roda a ti kao Srbin PATRIOTA. Bog svakom daje po zasluzi.
Preporuke:
61
0
12 utorak, 07 februar 2017 08:15
svpski vadikali
Nemojte zaboraviti doprinos njegovog partijskog šefa i ideologa Vojislava Šešelja,
koji u jednim od najsramnijih časova istorije Srbije,ne da se"ne čuje"nego skreće pažnju sa dešavanja u Mitrovici i Briselu,na sramne optužbe protiv Vuka Jeremića za navodnu kupovinu poslanika.
I to poslanika takvog digniteta i odnosa prema Kosovu poput Đorđa Vukadinovića i Sande Rašković Ivić.
A Mavtinović deli lekcije o Evvopskoj uniji kao cilju svih ciljeva Svbije.
hejter
Preporuke:
65
3
13 utorak, 07 februar 2017 08:56
Dragan Rakic
" Goran Rakic je bio vatrogasac" kaze autor. Pa i Josip Broz je bio bravar, i napravio je u Srbiji, kako je on to rekao 1968, dve republike srpske, Kosovo i Vojvodinu.
Kada autor kritikuje premijera, mogao bi da sa druge strane analizira koliko Srba sa Kosova želi nešto konkretno da uradi. Kada je bilo rečeno da će da se Rusi zid, televizija RTS je rekla da se pred zidom okupilo stotinjak Srba. Koliko Srba živi u Kosovskoj Mitrovicu ? Naucila braca Srbi kao u vreme Broza, da ima konda misli za njih, samo sto sada mogu da kritikuju vladu i bivse vatrogasce. Gde su NVO kosovskih Srba i sta one rade, ako ih uopšte ima ?
Preporuke:
9
38
14 utorak, 07 februar 2017 09:17
negi
@Bojan,Priština.....Izvini Bojane,ali zašto bi ja bio kriv za to?!
Preporuke:
6
23
15 utorak, 07 februar 2017 11:08
@Dragan Rakic
Prvo, Josip Broz je jedinstvenu Srbiju podelio na Vojvodinu, KiM i Srbiju van pokrajina ali Hrvatsku nije podelio na Dalmaciju, Liku-Baniju-Kordun i Hrvatsku van pokrajina.
Drugo, ako se sećate Brozovog vremena onda se verovatno sećate šta se desilo mučeniku Đorđu Martinoviću koga su 1.maja 1985. presreli Šiptari na njegovoj njivi. Martinović je postao simbol nasilja nad Srbima ali i simbol zataškavanja tog nasilja u vreme i posle Broza.
Ako ste vi to zaboravili, Srbi sa Kosova se toga sećaju.
Preporuke:
60
1
16 utorak, 07 februar 2017 12:24
Apatrid...usled razocaranja srpstvom
Srbi sa KiM su kada se podvuce crta, najgore prosli od svih Srba na prostoru bivse SFRJ.Racunam tu i samu Srbiju kao maticu.Dakle Srbi iz RS Krajine su proterani, pobijeni, opljackani ali ipak su bili deo Hrvatske.Srbi u BiH takodje nisu bili deo Srbije.Stvorili su RS.Srbi u CG, i oni su deo Crne Gore, Srbi u Sloveniji takodje, u BJRM isto.Ali ovo je stanje ludila, da eto tako predate deo svoje teritorije i deo svoga naroda.Pa ko ce normalan sutra da postuje ustav ove banana drzave? Zasto da sutra postujem bilo koju obavezu prema ovoj bedi od drzave? Zasto da placam poreze, carine, takse, racune, ovoj drzavi? Sta imam od toga? Sutra i mene ona moze da proda i preda neprijatelju.Koji garant mi kao nosioci suvereniteta imamo da nas aparat prinude ove bedne drzave nece prisiliti na nesto sto mi necemo i sto je protivno pozitivno-pravnim propisima? Potpuna anomija.Totalni raspad jedne zajednice.Da sam na mestu Siptara sada bih poslao vojsku sve tamo do Nisa, Leskovca, Krusevca...
Preporuke:
30
1
17 utorak, 07 februar 2017 12:25
Apatrid...usled razocaranja srpstvom
...a da sam na mestu Hrvata poslao bih vojsku u Apatin i Sombor itd.Niko ne bi reagovao.Sada se vidi da mi Srbi nismo tek tako bili skoro pet vekova pod Osmanlijama.U nas je usadjen cip za autodestrukciju, za samonegaciju, mi smo u tom pogledu evidentno genetski defektni.Po mom (nadam se pogresnom) misljenju, nama spasa nema.Ovom propalom i razvaljenom narodu nije potrebno otvaranje ociju, budjenje gradjanske svesti i nacionalne samosvesti, odnosno jeste potrebno, ali ne sa ovakvim bioloskim materijalom od ljudi.Nama je potrebna sveza krv, smena generacija.Nov bioloski materijal.Jer ovako, sa ovakvim skartom od Srba, vise ne ide.Over and out.
Preporuke:
35
2
18 utorak, 07 februar 2017 14:21
Bojan, Priština
Krivo svo jer smo deo naraštaja koji mnogo gubi a objektivno je u prilici da uradi više tj. da uradi bar nešto.

@Apatrid

Najgore smo prošli i najviše izgubili. Jer pred našim očima nestaje najznačajnije parče zemlje, verski centar sa Pećkom Patrijaršijom, istorojski sa Prizrenom kao prestonicom srpskog carstva i mitski sa Kosovim poljem i Gazimestanom.
Preporuke:
37
0
19 utorak, 07 februar 2017 14:43
...
„ma pusti ga, vidiš da folira, gde on da ide u južni deo kada je plašljiv kao zec“.

Tako se "junačio" i po Krajini i po Republici Srpskoj.
Sad se junači po Beogradu. Ne može se ni pretpostaviti šta će s nama biti ako se to "junačenje" na vreme ne spreči.
Preporuke:
45
1
20 utorak, 07 februar 2017 15:01
penzioner Cviko
MARKO JAKŠIĆU, da ne dužimo, kandidujte se za predsednika Srbije, pa da kao prvo, izađemo na glasačka mesta KO LjUDI.Ne verujem da bi Vi na bilo koji način izdali Kosovo i Metohiju a samim tim i Srbiju. (Nadam se da će Marko ovo pročitati).
Preporuke:
35
3
21 utorak, 07 februar 2017 15:38
Savamala
@ penzioner Cviko:

Dragi Cviko, razumem Vašu ogorčenost, ali bojkot izbora nije nikakvo rešenje. Takav potez može samo da obraduje vlastodršce. Naime, još devedesetih imali smo prilike da vidimo kako bojkot izbora ne donosi nikakvu korist, a da onima koji vrše vlast, takav potez ide direktno u korist. On i njegovi, plus evrofanatici (na mig iz NATO ambasada) svakako će da glasaju i imaće legitimitet. Da ne dužim, svaki predlog o uspešnom bojkotovanju izbora najobičnija je detinjarija.

Što se Markovog teksta tiče, potpisujem svaku reč. Svaka mu je k'a u Njegoša.
Preporuke:
21
2
22 utorak, 07 februar 2017 15:40
Savamala
@ penzioner Cviko:

Dragi Cviko, razumem Vašu ogorčenost, ali bojkot izbora nije nikakvo rešenje. Takav potez može samo da obraduje vlastodršce. Naime, još devedesetih imali smo prilike da vidimo kako bojkot izbora ne donosi nikakvu korist, a da onima koji vrše vlast, takav potez ide direktno u korist. On i njegovi, plus evrofanatici (na mig iz NATO ambasada) svakako će da glasaju i imaće legitimitet. Da ne dužim, svaki predlog o uspešnom bojkotovanju izbora najobičnija je detinjarija.

Što se Markovog teksta tiče, potpisujem svaku reč. Svaka mu je k'a u Njegoša.
Preporuke:
10
3
23 utorak, 07 februar 2017 17:08
Mile
Gospodine Jaksicu,samo Vasa kandidatura za predsednika Srbije,moze promeniti sve.Ukoliko Vas Srbi izdaju poklonicu Vam kucu i okucnicu u jednom,bogatom delu Srbije .....SRETNO.
Preporuke:
17
4
24 utorak, 07 februar 2017 18:20
Seljak Bezemljaš
Lepo i tačno piše gospodin Jakšić.

Model onih koji su vlast,metodi vladanja,ponašanje naroda, ljigavi patriotizam,masovno savladana viša škola ulizištva.......plod su mnogodecenijskog žalosnog uzmicanja sa glavnog nacionalnog puta.
Preporuke:
22
1
25 utorak, 07 februar 2017 19:00
penzioner Cviko
@Savamala,
A šta su nam doneli zadnji ili predzadnji izbori? Evo, da se G-din Jakšić kandiduje, ili Oliver Ivanović, neko treći, ja izlazim ali svi ostali, mislim na ove što su se do sada pokazali, jok.
Preporuke:
11
6
26 utorak, 07 februar 2017 21:06
lili
Sve više mi se čini da je bojkot izbora jedino rešenje.
Preporuke:
4
12
27 utorak, 07 februar 2017 21:29
Dragan, Katun
za Cvika
Izaći ili ne izaći na glasanje?
Nedelja, 5.02. t.g. lokalni izbori u mom Zavičaju. Izašlo n3što manje od 42%, veberovi vadikali dobili 68%, u mom selu "crveni /jest da malo zabacuju na tačija/ 9 od 11 mesta. A žive kao psi-ruralni, Vaši crnopalanački, koje umesto da šinteri skupljaju-imaju kućice PORED glavnog ulaza pod nadstrešnicom centralne OPĆINE SA GREJANJEM I MENIJEM AL INCLUSIVE.
Ja za sada u ovim harizmatičnim euroatlantistima, ne naslućujem ništa pro-srbsko, osim imena i prezimena, koja, slutim da doživljaju kao ružan relikt svog porekla.
U apstinentskoj većini je ogroman potencijal, ali, kako ga pokrenuti.
Za Marka, Slavišu, Ševarlića, ... DA. Pozdrav.
---------
za Mile-ta, imam i ja sličnu skromnu ponudu. Pozdrav
Preporuke:
5
2
28 utorak, 07 februar 2017 22:29
MILOVAN RS
Marko, brate napaćeni, hvala ti na ovom tekstu i pojašnjenju ove strašne veleizdaje !. Ostaje nada da će i ovom zulumu doći kraj kako - tako !?.
Preporuke:
18
0
29 utorak, 07 februar 2017 23:46
@negi
usput, kaze se: "...zasto BIH ja bio kriv", 'BI' se upotrebljava u drugom i trecem licu jednine, kao i trecem licu mnozine. Neverovatno je kako se ne zna upotrebiti pogodbeni nacin glagola BITI ! Ili mozda je to neka modernija gramatika koje nisam svestan.
Preporuke:
9
5
30 sreda, 08 februar 2017 05:40
Boba
Da se ne lažemo, Vučićev režim je diktatorski i ima elemenata fašizma i komunizma podjednako - kontrolu masmedija, upotrebu sile protiv sopstvenog naroda, primer - ilegalno rušenje u Savamali, nametanje paradiranja profesionalnih homoseksualaca u Beogradu uz masovno obezbeđenje i sprečavanje naroda da protestuje protiv nametanja tuđih lažnih 'vrednosti'.
Elementi fašizma su i nametanje prisilne vakcinacije, nameravano proglašenje svih građana za 'dobrovoljne donatore' organa što otvara neviđene prostore za zloupotrebe.
Element fašizma je i zloupotreba položaja predsednika vlade koji je uzurpirao dužnosti predsednika i svih ministara pa i medijskih urednika po istom principu po kome je funkcionisao i Hitler.
I naš nazovi 'vođa' ima aparat tajnih službi koje stoje iza njega i kojima protivzakonito direktno upravlja.
I srljanje u EU koja ima mnogo karakteristika orvelovske protofašističke diktatorske organizacije govori dosta.
Zašto naši intelektualci uglavnom ćute na ove očigledne indikacije?
Preporuke:
15
0
31 sreda, 08 februar 2017 09:52
mala primedba
Opet su se skupili radikalski botovi da zagađuju komentare. Više je nego lako prepoznati ih, sad umesto da slave svoje vojvode i vebere ili da pljuju po opoziciji lupetaju o nekakvom bojkotu izbora, pričaju o kandidaturi onih koji sami nisu želeli da se kandiduju itd. Džabe im sve to, pametni neće više da popuštaju i slušaju viku budala i dopuštaju vladavinu fukare.
Preporuke:
6
0
32 sreda, 08 februar 2017 12:31
Emil
@Ne klepeći nanulama

Bolje malo pogledajte biografiju tog podoficira koji je u ovom raspadu od sistema postao na žalost general. Ponaša se upravo u skladu sa svojom ličnošću, pameću, obrazovanjem i čašću. Kao i MArko Đurić, kao i Slina i svi ostali.
Preporuke:
3
0
33 sreda, 08 februar 2017 13:54
negi
@..... I šta sad,zbog toga što sam progutao to "h" pitanje ostaje bez odgovora? Ali uvek se nađe neki pametnjaković kao što si ti da palamudi ali na pitanje ne odgovara.Jednog takvog palamuda imamo na vlasti.
Preporuke:
5
0
34 sreda, 08 februar 2017 17:43
...
Nikada veća kukavica nije bila premijer Srbije!
Preporuke:
10
0
35 sreda, 08 februar 2017 17:45
...2
2012 je pobedio Nikolić i ustupio Srbiju Aleksandru Vučiću. To je Nikolićev veliki greh, ni deset crkvi mu neće biti dosta da izgradi!

inače od Vučića bednijeg i bestidnijeg premijera ova zemlja nije videla!
Preporuke:
11
0
36 petak, 26 januar 2018 23:44
penzioner Cviko
Komentari koje smo ranije napisali, ni dan danas nisu izgubili bilo što od svoje aktuelnosti. Gotovo da ne treba pisati nove.
Preporuke:
2
0
37 subota, 27 januar 2018 00:50
G.S.
Kad vidim kako je okarakterisan onaj čije ime nije ѕdravo pominjati,pitam se da li mu je sve dato od prirode ili mu je ugrađen čip.Ako je čipovan,hajde da se potrudimo da ga dečipujemo i onda lako sve dešifrujemo.
Preporuke:
1
0
38 subota, 27 januar 2018 00:55
Ovako je bilo
negi
@..... I šta sad,zbog toga što sam progutao to "h" pitanje ostaje bez odgovora? Ali uvek se nađe neki pametnjaković kao što si ti da palamudi ali na pitanje ne odgovara.Jednog takvog palamuda imamo na vlasti.
Vidiš da si upao među gomilu botina

- od miloševićevog bota koji opravdava svog idola pljujući Vučića i "deleći svima krivicu" za izdaju njegovog idola

- "penzionera cvika" koji kao "naivno" botuje za Vučića, pozivajući na bojkot iako to znači da se izori ponavljaju a na vlasti ostaje Vučić i dalje

- "pravopisnog korektora" koji umesto suštine ti zamera gramatiku (prvo pravilo ponašanja na internetu je da se komentatori ne isprvljaju sa slovne i gramatičke greške)

- "pokajnika" koji su cele devedesete glasali za Vučića i koalicije u kojima je bio (SPS, SRS, JUL, SPO), jer su tada svi "pokajnici" bili "patriotski izdajnici" jer su izdali RSK, RS i KiM "za dobrobit Srpskog naroda"

a sada je Vučić "sam izdajnik" jer dovršava "patriotsku izdaju" iz 90tih
Preporuke:
3
1
39 subota, 27 januar 2018 11:32
penzioner Cviko
@ Ovako je bilo,
Zašto sam mom početnom pseudonimu dodao "penzioner". Hteo sam da kažem da sam čovek sa životnim iskustvom koje je u određenim trenucima bilo jako mučno ali danas kad se svega setim, vredelo je sve to izdržati. Da ste redovni čitalac NSPM-a, pročitali bi da ja nisam naklonjen Vučiću. No Vi to ne čitate ili ne razumete i ako pročitate. Zalepili ste se za "šablon" penzioner. Nisam član ni jedne stranke, ne gledam TV... A što se tiče bojkota, ja se i dalje zalažem za isti. A evo i zašto. Posle brojnih prevara, npr. "ala Pećinci", sa ljudima koji to organizuju više ne treba imati posla, pa neka glasaju bez naroda. No među poštenim ali naivnim svetom uvek ima onih koji veruju "šibicarima". Nema im pomoći a zbog njih ni nama koliko toliko normalnim. Ova vlast može se srušiti samo sa jednim jedinim bojkotom. Posle bojkota organizuju se novi izbori. Ovim možemo samo dobiti a ne izgubiti. Tekstovi iz arhive me potvrđuju. I na kraju, vi ste SNS bot. Prijatno jedenje sendviča.
Preporuke:
1
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner